R44 CADET to uniwersalny dwumiejscowy helikopter doskonale nadający się dla szkół lotniczych oraz operatorów, którzy potrzebują ekonomicznego, niewielkiego helikoptera, ale jednocześnie pragną komfortu, mocy i osiągów większego helikoptera.

SPRAWDZONA NIEZAWODNOŚĆ
Cadet zachowuje tę samą podstawową budowę płatowca, system wirnika i silnik Lycoming O-540-F1B5 jak w sprawdzonym R44 Raven I, z wyjątkiem tylnych siedzeń, które zostały usunięte, a w ich miejsce zaprojektowano przedział do przewozu ładunków.

LEPSZA WYDAJNOŚĆ
Dopuszczalna masa całkowita wynosi 998 kg (2200 funtów). Moc silnika jest obniżona do 210 KM mocy startowej i 185 KM mocy ciągłej. Niższa waga i obniżona moc zapewniają zwiększenie marginesów wydajności na dużych wysokościach oraz wydłużają czas pomiędzy remontami (TBO) do 2400 godzin. Z nowo zaprojektowanym tłumikiem hałas Kadetów jest ponad trzy decybele niższy niż w pierwotnym R44 Raven I.

WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Dostępne są różnorodne urządzenia opcjonalne jak klimatyzacja, autopilot oraz pakiety lotnicze dla szkoleń VFR lub IFR.

 

Za pomocą poniższego konfiguratora można sprawdzić cenę nowego R44 Cadet w zależności od wybranych opcji:

 

 

Robinson R44 Cadet
Robinson R44 Cadet
Sześciootworowy panel przyrządów z opcjonalnym Aspen EFD1000H. Tylna przestrzeń ładunkowa.

 

Specyfikacja R44 CADET
Silnik Lycoming O-540-F1B5 , 6-cylindrowy, tłokowy
Moc obniżona do 210 KM mocy startowej, 185 KM moc ciągła
Ilość miejsc siedzących 2
Ciężar całkowity 998 kg
Ciężar pustego/gotowego do lotu
(z olejem i standardowym wyposażeniem)
650 kg
Główny zbiornik paliwa (116 l) 80 kg
Dodatkowy zbiornik paliwa (69 l) 46 kg
Pilot, pasażer, bagaż i pełny zbiornik paliwa 222 kg
Prędkość przelotowa 204 km/h (127 mph)
Maksymalny zasięg lotu (bez rezerwy paliwa)  ok. 560 km
Pułap zawisu (IGE) przy masie 998 kg 2667 m
Pułap zawisu (OGE) przy masie 998 kg 1600 m
Prędkość wznoszenia 5m/s (300m/min)
Maksymalny osiągalny pułap  ok. 4300 m
Układ elektryczny 28-woltowy

 

 

  • wymiary_R44